To jak będzie wyglądał gadżet reklamowy wspierający akcję promocyjną, zależy przede wszystkim od tego, kto należy do grupy docelowych odbiorców oferty danej firmy. Na podstawie tych informacji o wiele łatwiej jest wyznaczyć skuteczny element, który zainteresuje dane osoby. Dzięki temu zwiększy się szanse na powodzenie kampanii reklamowej, a więc na zwiększenie zainteresowania ofertą reklamodawcy, a w efekcie i na powiększenie zysków ze sprzedaży. Zatem na etapie planowania kampanii reklamowej i wyborze gadżetów promocyjnych decyduje się o powodzeniu całej akcji. Warto zatem dobrze wszystko przemyśleć i wybrać.Jednym słowem najważniejsze jest, by dobrać gadżet reklamowy do zainteresowań grupy odbiorców reklamy. Dlatego właśnie kubki reklamowe sprawdzą się niemalże w każdym przypadku. Wszak niezależnie od tego, czy odbiorcami reklamy są osoby młode, starsze, kobiety czy też mężczyźni, to każdy z nich korzysta przecież na co dzień z takich przedmiotów. Najważniejsze jednak jest to, by w odpowiedni sposób dobrać i przygotować kubek.
Jeśli grupą docelową będą osoby, które często podróżują, to kubki reklamowe powinny być termiczne. Dzięki temu w czasie podróży napój nie ostygnie tak szybko. Z pewnością tego rodzaju gadżet reklamowy najbardziej zainteresuje potencjalnych klientów reklamodawcy. Zanim jednak kubek termiczny stanie się gadżetem reklamowym najpierw należy go w odpowiedni sposób przygotować. Przede wszystkim powinien mieć reklamowe nadruki. To, co się na kubku znajdzie w dużej mierze zależy od rodzaju przeprowadzanej akcji promocyjnej. Nadruki mogą być skromne i ograniczać się jedynie do logo firmy, która się w ten sposób reklamuje.
Nie mniej jednak Kubki reklamowe mogą także mieć bogatszy nadruk. W takiej sytuacji poza logo firmy może się an kubku znaleźć także grafika związana z akcją promocyjną elementami z oferty czy też po prostu modne i popularne obrazki i grafiki. Co więcej, można także ingerować w kolor kubka. Dzięki temu istnieje możliwość dobrania jego kolorystyki do barw, z którymi kojarzona jest dana firma. To z pewnością również pomoże w łatwej identyfikacji reklamodawcy.