Bulwary.com.pl – Blog

Breloki reklamowe dla nowych klientów

breloki reklamowe

breloki reklamowe

W dobie swobody działalności gospodarczej najmniejszym problemem jest uruchomienie firmy i rozpoczęcie świadczenia usług lub produkowanie określonych towarów. Natomiast największy problem sprawia jednak przedsiębiorcom zbycie swoich produktów. Wszechobecna konkurencja sprawia, że walka o każdego potencjalnego klienta odbywa się przy zastosowaniu najbardziej kreatywnych i atrakcyjnych metod i narzędzi marketingowych. Im przedsiębiorca w tym zakresie jest bardziej kreatywny, tym zyskuje większą przewagę nad konkurencją.

Jak pozyskać nowych klientów?

Przepisem na sukces w biznesie jest przede wszystkim systematyczne rozszerzanie wielkości produkcji (usług) i poszerzanie grona potencjalnych klientów. Przedsiębiorcy systematycznie podejmują różnorodne przedsięwzięcia w celu odebrania klientów konkurencji, oferując im lepsze warunki cenowe lub jakościowe. Nie zawsze jednak istnieje taka możliwość, stąd konieczne jest podejmowanie innych kroków w celu pokonania w tym zakresie firm konkurencyjnych. Dobrym i sprawdzonym sposobem są różnorodne gadżety reklamowe np. parasole, smycze, Breloki reklamowe, kubki porcelanowe, które mają stanowić nie tylko zachętę do wypróbowania usług lub produktów innej firmy, ale również przekonanie o jej rzetelności i wysokim profesjonalizmie.

Wpływ liczby klientów na wielkość obrotów

Jak wyżej wspomniano, nawet zwykłe breloki reklamowe mogą skutecznie wpływać na zachęcenie nowych klientów do skorzystania z konkretnych usług. Ich wręczanie może odbywać się na branżowych targach handlowych, podczas sprzedaży i przy okazji prowadzenia festynów handlowych. Wspomniane breloki reklamowe mogą być również dołączane w formie gratisów do różnorodnych produktów oferowanych do sprzedaży. W ten sposób możliwe jest zachęcenie osób, które dotychczas nie kupowały produktów danej firmy do ich wyprodukowania. Mimo, iż na pozór wydaje się, że metoda dołączania gratisów wydaje się mało profesjonalna, to jednak w praktyce przynosi ona wyjątkowo wymierne rezultaty. Wystarczy, że około 30% klientów, którzy skorzystali z oferty z gratisem, przekona się do wysokiej jakości promowanego w ten sposób towaru, a obroty firmy również mogą wzrosnąć o kilkanaście a może nawet kilkadziesiąt procent.

Tagi: , , ,